Μπελούτσι, Ρουβάς, Μαρινέλλα έρχονται στο Ηρώδειο
20/08/2020Όλα όσα θα δούμε το φετεινό Σεπτέμβρη
Την ώρα που η Κομισιόν έδωσε το «ΟΚ» για τη χρηματοδότηση, οι 4 εργολαβίες του Τοξότη είναι μετέωρες
Μπορεί η Κομισιόν να έδωσε το πράσινο φως για τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργος, ανοίγοντας το δρόμο για την κατασκευή του, ωστόσο μεγάλος είναι ο προβληματισμός στο Υπουργείο Υποδομών για τις 4 εργολαβίες στις οποίες έχει αναδειχτεί μειοδότης η κατασκευαστική εταιρεία Τοξότης του Χρίστου Καλογρίτσα.
Και αυτό γιατί ο Όμιλος, τουλάχιστον όπως υποστηρίζουν οι καλά γνωρίζοντες, είναι αδύνατον να εξασφαλίσει τις εγγυητικές που απαιτούνται προκειμένου να μπορέσει να αναλάβει την κατασκευή των εργολαβιών του Πάτρα – Πύργου.
Ο όμιλος του κ. Καλογρίτσα έχει λάβει δάνεια με υπόλοιπο άνω των 110.000.000 ευρώ από την Attica Bank, χωρίς να εμφανίζεται συνεργάσιμος με αποτέλεσμα να έχουν μπλοκαριστεί οι λογαριασμοί του.
Την ίδια στιγμή απλήρωτοι εδώ και αρκετούς μήνες είναι οι εργαζόμενοι στην κατασκευαστική εταιρεία Τοξότης του Χρίστου Καλογρίτσα, οι οποίοι μάλιστα καταγγέλλουν ότι η εταιρεία τους έδωσε ακάλυπτες επιταγές.
Η επιχείρηση έχει αναλάβει την κατασκευή έργων και συντήρηση των δικτύων της ΔΕΗ όπως τα υπόγεια και εναέρια δίκτυα κ.α. και όπως καταγγέλλουν, ενώ λαμβάνει τα χρήματα από τη ΔΕΗ, η εταιρεία αφήνει απλήρωτους τους εργαζόμενους με συνεχείς εμπαιγμούς και υποσχέσεις για άμεση πληρωμή τους, υποσχέσεις που όμως δεν τηρούνται.
Ανάλογες καθυστερήσεις παρατηρούνται και σε πλήθος δημόσιων έργων που έχει αναλάβει η Τοξότης στα οποία οι κατασκευαστικές εταιρείες του ομίλου εισπράττουν χωρίς να πληρώνουν για μήνες.
Υπενθυμίζεται ότι η Τοξότης έχει αναδειχτεί μειοδότης σε 4 εργολαβίες του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος (ο οποίος έσπασε σε 8 κομμάτια προκειμένου να ευνοηθούν οι μικροί εργολάβοι σύμφωνα με τον Υπουργό Υποδομών Χρ. Σπίρτζη).
Η πιο πρόσατη που ανέλαβε είναι το τμήμα Κυλλήνη Βάρδα με έκπτωση 50,39%
Είχε προηγηθεί το τμήμα Δουνέικα – Πύργος με έκπτωση 53,05% και προϋπολογισμού 67,2 εκατ. ευρώ.
Η προηγούμενη ήταν τον περασμένο Μάϊο όταν δημοπρατήθηκε το τμήμα από την Αμαλιάδα μέχρι τα Δουναίικα προύπολογισμού 58,4 εκατ. ευρώ και έκπτωση 55,32%, ενώ η τέταρτη εργολαβία που χτύπησε ο κ. Καλογρίτσας ήταν το τμήμα από την Κυλλήνη μέχρι την Αμαλιάδα με ποσοστό έκπτωσης 57% και προϋπολογισμό έργου 53,25 εκατ. ευρώ.
Στελέχη της κατασκευαστικής αγοράς υποστηρίζουν ότι σε περίπτωση αδυναμίας προσκόμισης εγγυητικών, το έργο κατοχυρώνεται στον δεύτερο μειοδότη.
Πως αναπαριστούνται στη “Σχολή των Αθηνών”
Πρόκειται για ένα κομψοτέχνημα του 18ου αιώνα
Οσα έφερε στο φως η ανασκαφή